Oczywiście że nie. Słodycze reklamowe to produkt przetworzony, przystosowany do przechowywania w standardowych warunkach. Nie trzeba zatem decydować się na to, by trzymać je w lodówce. Tym bardziej kiedy mamy do czynienia z naprawdę dużą ilością słodyczy. Czy ktokolwiek wyobraża sobie sytuacje, w której z myślą o takich słodyczach należałoby zakupić dedykowaną chłodziarkę? Taki zakup przekroczyłby z pewnością koszt zakupu samych słodyczy. Słodycze reklamowe wbrew pozorom nie są nadmiernie wymagające, jeśli chodzi o należne im warunki przechowywania. Można je magazynować w zamkniętym i suchym pomieszczeniu, w którym panuje temperatura pokojowa. Jedyne na co należy mieć uwagę, to aby temperatura w takich pomieszczeniach nie wzrosła nadmiernie. Samo w sobie nie zaszkodzi to słodyczom, czyniąc je niejadalnymi lub groźnymi dla zdrowia. Może jednak doprowadzić do tego, że zaczną się topić i przyklejać do opakowania. Wówczas korzystanie z nich może być co najmniej kłopotliwe i prowadzić będzie do dyskomfortu osób, które zostaną nimi poczęstowane.